Subject: Tervisetõend vs tervisekontrolli otsus
From: "Dajaana-Jessica Vaher" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 08:52:54 +0300

Tere

Kirjutan teile Tööinspektsioonist, olen kommunikatsioonispetsialist
Dajaana-Jessica Vaher.

Oleme märganud, et inimesed ajavad tihtipeale segamini töötervishoiuarsti
kontrolli ja tervisetõendi. Otsustasime selle selgitamiseks luua infolehe,
kus toome välja mõlema põhilised omadused.

Palume teie poolt tervisetõendi osa (kollane) üle vaatamist, kas seal
kajastatud info on korrektne. Kui seda lugedes tundub, et midagi olulist
on puudu, siis võite ka sellest teada anda.

Faili lisasin PDF-ina.

Lugupidamisega

Dajaana-Jessica Vaher

Kommunikatsioonispetsialist

Tööinspektsioon

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5562 2797

Mäealuse 2/3 / 12618 Tallinn / Eesti

 <http://www.ti.ee/> www.ti.ee /  <http://www.tooelu.ee/> www.tooelu.ee /
<https://iseteenindus.ti.ee/login> iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/austame_erinevusi/au
stame_erinevusi_logo_sinine.png>
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/kaugtoo-tegija.png>
<https://www.ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/hr_awards_2022_badge
s/Aasta_HR_Sober.png>
<http://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/s22-parima-kasutajakogemu
sega-teenus_02.png>
<https://ti.ee/sites/default/files/outlook-footer/peaasi_ee_margis_PRONKS.
png>
Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud
kasutamiseks ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on
konfidentsiaalne või muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates
sisalduva informatsiooni igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis
palume teil võtta ühendust selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik
koopiad ja manused. Aitäh.